maandag 8 december 2014

Japanese Cherry Blossom (the body shop)

Hoi,

Een paar dagen geleden was het sinterklaas en ik heb van de Sint (mijn moeder) iets heel leuks van the body shop gekregen. Het heet 'Japanese Cherry Blossom' en in het doosje zit body lotion en parfum. Ik vind het doosje er zelf erg leuk uitzien. Om het in één woord samen te vatten: Schattig. 




Een leuk detail van het doosje vind ik de sluiting aan de zijkant. Het is een klein knoopje met daaromheen een touwtje.



Maar nu over het product zelf. Het komt uit de 'voyage collection' en er zijn nog vier anderen geuren. Het parfum ruikt erg zoet maar wel lekker. De bodylotion ruikt ongeveer hetzelfde als de parfum maar dan minder sterk. Het maakt je huid zacht maar het plakt wel een beetje. 


Ik vind deze set erg fijn en het is ook handig om als cadeautje weg te geven. De prijs is 10 euro. Het is ook te koop op thebodyshop.nl en je kan deze vinden onder cadeausets maar deze pagina doet het tijdelijk niet. Beetje vreemd want de rest van de pagina's doen het wel... Hij is natuurlijk ook gewoon in de winkels te koop :) 

xxxIris

P.S Er komt voor mij een proefwerkweek aan dus er zal waarschijnlijk deze week en a.s week geen blogpost zijn, sorry :s




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲