zaterdag 1 november 2014

Kerst Bal Jurken

Hoi,

Het is nog lang geen kerst maar het is wel handig om al vast voor kerstbal jurkjes te gaan kijken. Dan zit je niet zo te stressen als het kerstbal er bijna is. Ik laat hier 6 jurkjes zien. Zo raak je misschien een beetje ge√Įnspireerd over wat je moet kopen ;)

(Als je op de titel klikt ga je naar de webshop waar de jurk word verkocht)


Dit jurkje is echt voor party people. Je kan dit jurkje kopen bij de H&M voor 24,99. Vind je 
de glitters een beetje 'too much', geen probleem. Je kan dit jurkje ook kopen met mat zwart in het midden in plaats van de glitters.


Hou je van een meer Klassieke jurk? Dan is dit jurkje geschikt voor jou. Je kan dit jurkje
kopen bij de New Look voor 29,99. Deze jurk is ook verkrijgbaar in rood.


Normaal vind ik de coolcat een beetje te druk en te schreeuwerig. Maar dit jurkje vond ik toch erg schattig. Je kan deze kopen voor 29,95.  Als je de bloemen nou iets te veel vind, geen probleem. Je kan deze jurk ook in helemaal zwart kopen.

Als je het iets simpeler wilt dan is dit een mooi jurkje. Je kan het kopen bij de V&D voor 25,00.

Een keer een jurkje met lange mouwtjes. Bij dit jurkje vind ik dat erg goed staan. Je kan dit jurkje kopen bij de mango voor 29,99.




Een iets duurder jurkje maar ik vond het wel de moeite waard om het in deze blogpost te zetten. Je kan dit Jurkje kopen bij de River Island voor 65,00.



Zo dit waren de jurkjes die ik met jullie wou delen. Ik heb nog 1 tipje waar je iets chiquere jurken kan kopen. In Leiden zit een winkel: Honneloeloe. Ze verkopen daar echt heel veel gala jurken maar ook cocktail jurkjes.  De winkel is in de Haarlemmerstraat 222-224.



xxxanoniempje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲