zondag 30 november 2014

25 Food Tag

Hoi,

Valentina van thatslifebyv heeft mij getagd. Ik moet dus 25 Food vragen beantwoorden.


1.Wat is je favorieten ontbijt?

Kerst ontbijt! Bij ons thuis eten we nooit heel uitgebreid ontbijt. Door de weeks moet iedereen vroeg weg en in het weekend eten we ontbijt op verschillende tijden omdat we allemaal op een andere tijd wakker worden. Bij kerst ontbijt hebben we altijd warme keizerbroodjes (heaven) en allemaal andere lekker dingen.

2. Hoe drink je je koffie?

Als ik koffie drink, drink ik het meestal met melk en suiker. Ik hou niet van 
espresso, dat is echt veel te sterk voor mij. 


3. Wat zit er op je lievelings broodje?

Ehhh... Ik weet het niet, maar ik vind de broodjes op school in de kantine wel lekker. Dat klinkt heel simpel maar een broodje met kip en sla is daar erg lekker hahaha.

4. Soep of Salade?

Soep. Ik hou niet heel veel van sla en soep vind ik erg lekker. Vooral kippensoep van mijn oma :)

5.Wat is je favorieten kookboek?

Ik gebruik eigenlijk nooit kookboeken. Ik kijk altijd op internet voor recepten of in krantjes.

6.Nooit meer zoet of nooit meer hartig?

Dit is heel lastig. Ik ben nooit echt een zoetekauw geweest, maar zonder chocola, koekjes en taart kan ik niet leven. Maar zonder chips en andere hapjes ook niet! Ik kies dan toch voor... nooit meer zoet :(

7.Welke keuken (land) is je favoriet?

Frankrijk denk ik. Ik bedoel natuurlijk niet de slakken :P

8. Wat is je favoriete food film?
Charlie and the chocolate factory (wel de oude versie.)


9.Wat is je meest guilty pleasure?
Chips!

10.Wie is je grootste inspiratie bron?
Het youtube kanaal Foodgloss. Zij maakt zulke lekkere dingen.                                                                                                                                                                                               11.Thuis koken of uiteten gaan?                                                                                               Zelf iets maken en het dan opeten vind ik erg leuk dus ik denk thuis koken.                                                                                                                                                                             12.High end of low profile?                                                                                                       Low, ook al is chique uit eten gaan ook soms leuk.                                                                                                                                                                                                                   13.Wat is je lievelingsrestaurant?                                                                                           Ik heb geen lievelings restaurant maar kleine Franse restaurantjes vind ik altijd erg leuk.
14.Boodschappen doe ik bij?                                                                                                 Hoogvliet.
15.Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is?                                                                       Geen idee! Maar ik heb wel een keer hele lekkere soep gegeten. Ik wist niet wat er in zat maar het was zooo lekker.
16.Wat is je favo cocktail?                                                                                                     Ik drink (nog) geen alcohol.
17.Koffie met George Clooney of Heston Blumenthal?                                                       Ik denk dat ik toch liever thuis blijf. 
18.Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?                                                                       Een blender! Ik vind smoothies maken erg lekker en ik heb ook een keer ijskoffie gemaakt.
19.Mijn favo snack is?                                                                                                           Chips, maakt niet uit welke.                                                                                                                                                                                                                                                        20.Wat zit erop jouw pizza?                                                                                                   Ik neem altijd pizza salami.

21. Wat lust je echt niet?                                                                                                       Witlof, dat is echt heel vies. 
22.Mijn favoriete foodblog is.                                                                                               ikbenirisniet
23.Het gekste dat ik ooit heb gegeten is?                                                                           Ik eet eigenlijk nooit gekke dingen. Ik ben niet zo avontuurlijk met eten.             

24.Wat staat erop je food bucket list?
Echt een mega taart maken. 


25.Ik kan niet leven zonder?                                                                                                 E.T.E.N

Dit was het weer

xxxIris









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲