zondag 26 oktober 2014

Parfum Review

Hoi,

Vandaag heb ik voor jullie een parfum review. Al deze parfums zijn niet heel duur maar ruiken wel erg lekker (nou ja vind ik dan.) De prijs hangt er natuurlijk vanaf hoeveel ml je koopt. Een flesje parfum met 30 ml zal minder kosten dan een parfum met 50 ml. Hou daar dus rekening mee.


Zwitsal parfum
Als eerste wou ik jullie het Zwitsal parfum laten zien. Je kent vast de standaard Zwitsal geur. Nu hebben ze daar een parfum van gemaakt. Je herkent de Zwitsal geur echt heel goed in deze parfum en daarom vind ik het zo lekker ruiken. Je kan het Zwitsal parfum bij de Etos kopen voor 12,50.

Today I feel Marvelous
De Hema kent natuurlijk iedereen en je herkent meestal ook wel Hema producten aan hun 'standaard' Hema design. Maar Hema verkoopt nu ook vijf parfums die niet zo standaard Hema zijn. Ze heten Today I feel: energetic, strong, dreamy, marvelous en passionate. Ik vind de 'Marvelous' geur het lekkerste ruiken. Ik weet niet waarom maar de Marvelous geur komt mij bekent voor...


Christina Aguilera Unforgettable
Christina Aguilera heeft natuurlijk veel luchtjes in de winkel maar deze vond ik toch erg lekker ruiken. Het ruikt een beetje naar bloemen vind ik. Je kan het kopen bij de Etos voor 17,09.


Esprit Women
Dit geurtje vind ik ook erg lekker ruiken. Het rook fris maar ook een beetje zoet. Het flesje zal je niet snel opvallen maar het is wel de moeite waard om het geurtje even te testen. Je kan deze parfum kopen bij de Etos voor 16,99.

Beyoncé Pulse
Tja, een luchtje van een bekend persoon mag natuurlijk niet ontbreken. Pulse is een fris en energiek parfum. Een beetje zoals Beyoncé zelf. Het geurtje zelf ruikt lekker maar wat eigenlijk even bijzonder is is het flesje. Het heeft een opvallende dop die je op twee verschillende manieren op het flesje kan zetten. Je kan deze geur kopen bij de iciparisxl voor 14,23.

Mexx Fly High 
Ik heb best veel kleding van mexx maar de geurtjes vind ik ook erg lekker ruiken.Mexx fly high woman ruikt fris en fruitig. Erg lekker vind ik zelf. Je kan dit geurtje kopen bij iciparisxl voor 12,73

De parfums hierboven kan je natuurlijk niet alleen bij de genoemde winkels kopen. Ze zijn ook te koop bij andere winkels en je kan ze ook op internet bestellen. Bijvoorbeeld op bol.com
xxxanoniempje




















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲