vrijdag 10 oktober 2014

Celebrities In Valentino

Hoi,

Vandaag wou ik jullie een paar mooi Valentino jurken laten zien. Ik vind (de meeste) Valentino jurken erg mooi. Ik leg de nadruk op zijn jurken want ik vind Valentino zelf een beetje eng. Maar goed ik ben niet de enige die zijn jurken mooi vind. Ook veel beroemdheden vinden zijn jurken prachtig. 




             Koningin Maxima weet wat mode is. Ze ziet er altijd goed gekleed uit.                       Bij het staatsdiner vorig jaar had  ze deze rode Valentino jurk aan. De jurk was hiervoor te zien in de 'Haute Couture Fall Collection' in 2006.
Katy Perry droeg deze 'muzikale' jurk op de Grammy Awards in 2014. 
Ik vind het haar heel leuk staan en haar kapsel past er ook erg goed bij. De 
jurk komt uit de 'Valentino Spring Couture' in 2014. 

Een jaar daarvoor had Adele deze mooie rode bloemen jurk aan op de Grammy Awards
in 2013. De jurk lijkt iets ingekort maar ik moet zeggen dat Adele dat wel          
staat. De jurk komt uit de 'Valentino Spring Couture' in 2013.
Anne Hathaway ken je misschien van de films 'The princess diaries'
en van de film 'The devil wears prada'. Ik vind de de jurk er goed
bij haar passen omdat ze zelf een klassiek gezicht heeft en deze jurk is er chique.
Ze droeg deze jurk naar de Oscars in 2011. De jurk komt uit 'Valentino Fall couture' in 2002.

Dit was het weer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
xxxanoniempje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲