woensdag 3 september 2014

Pinterest

Hoi,

Vandaag ga ik jullie vertellen over pinterest want ik ben er verslaaft aan. pinterest is een app en een website waar je foto's en plaatjes kan verzamelen in mapjes. Die mapjes worden 'borden' genoemd. Je kan elk bord een naam geven. Ik wou jullie laten zien wat heel leuk is om te pinnen op pinterest.


Inslee Haynes
Inslee is een tekenares die heel veel tekeningen heeft gemaakt. Wat ik zo leuk vind aan haar tekeningen is dat ze erg modieus zijn en gewoon super mooi getekend. Inslee heeft ontzettend veel tekeningen gemaakt. Op mijn bord van Inslee staan meer dan 300 tekeningen!



gif LOL funny funny gif lol so true lol thats me lolsotrue lolthatsme
Street art
Wat ik ook heel leuk vind om op te zoeken op pinterest is street art. Er zijn heel veel vormen van street art zoals graffiti. Maar je hebt ook van die 3D straat tekeningen. Soms gebruiken ze natuur voor bij hun street art. 

Gif's
Gif's zijn bewegende plaatjes. Eigenlijk zijn het allemaal kleine korte filmpjes van een paar seconden die dan weer opnieuw beginnen. Het zijn vooral grappige plaatjes.

Dit was het weer.
xxxanoniempje



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲