zondag 21 september 2014

Leuk Op Youtube

Hoi,

Ik moet toe geven dat ik een beetje YouTube verslaaft ben. Ik zit vaak op de bekende Nederlandse YouTube kanalen maar ook op wat minder bekende kanalen. Ik ga jullie hier wat kanalen laten zien die ik zelf super leuk vind.

Carré Albers
Carré is een Nederlands meisje die super leuke filmpjes maakt. Ze doet dat wel in het Engels. Wat je zal opvallen is dat ze echt ongelooflijk goed Engels kan spreken Dat komt omdat ze in Londen heeft gewoond. Haar kanaal is nog niet zo bekend maar ik denk dat dat nog wel komt. Ze maakt filmpjes over van alles. Beauty filmpjes maar ook hele grappige filmpjes en vlogs. 

Carre Albers


Cutepolish
Cutepolish is een Amerikaans kanaal die Nail art tutorials maakt. Ze is erg populair en haar filmpjes worden heel vaak bekeken. Met vaak bedoel ik meer dan een miljoen keer! Ik vind haar filmpjes echt super handig en origineel. Het word wel een beetje oefenen want haar nail art tutorials lijken simpel maar het word toch wel even oefenen voordat je ze onder de knie krijgt ;)

Cutepolish

Sophie
Sophie is een Nederlands meisje met haar eigen YouTube kanaal. Eigenlijk verteld ze gewoon over haar leven. Haar filmpjes zijn misschien niet heel professioneel gemaakt maar ze zijn wel echt super grappig. Bij het filmpje Gare telsell reclames heb ik zitten huilen van het lachen :) Het enige minderen aan haar kanaal is is dat ze onregelmatig filmpjes post. Soms hoor je een maand helemaal niks en dat is best jammer want ze is echt super grappig.

Sophie

Furtjuh
Rutger is een Nederlandse YouTuber die je misschien wel kent. Zijn kanaal heet Furtjuh. Hij maakt heel veel leuke filmpjes. Challenges, tags, de 10 geboden van... en nog veel meer. Hij heeft heel veel filmpjes dus je kan je goed vermaken op zijn kanaal. Soms maakt hij filmpjes met Denise. Zij is een vriendin van hem met ook haar eigen YouTube kanaal. Samen maken ze echt super leuke videos.

Furtjuh


Dit was het weer.
xxxanoniempje


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲