maandag 22 september 2014

10 Quotes

Hoi,
Ik heb hier voor jullie 10 mooie quotes. 


Inspirational Quotes compiled by Life Coach Jaclyn Costello
Ik heb hier een kaartje van :)



Erg diep maar wel mooi.


Een mooie quote over uiterlijk. Ik vind zelf mensen met heel veel
make-up er niet heel mooi uitzien. 
True


Deze quote kreeg ik van een vriendin en ik vind 'm zo leuk.
.
you are so fake barbie is jealous
Be Focused, Positive, and Resilient  @Leslie Bosserman #LeadWithIntention #WaysofBeing
Goed bedacht.
The Gifts Of Life
Het zou zo saai zijn al iedereen hetzelfde was.
Amen!
Dromen is leuk maar het in het echt doen is nog veel leuker.


Sluit mooi aan bij de eerste quote.
Dit was het weer.
xxxanoniempje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲