zondag 31 augustus 2014

Hema schoolspullen

Hoi,
Transfers stickers van de Hema

Iedereen moet weer naar school. Ik heb er persoonlijk niet zo heel veel zin in zoals de meeste van jullie. Maar weer naar school gaan heeft toch ook zo z'n voordelen. Ja echt waar, ik lieg niet ;). Je ziet al je vriendinnen natuurlijk weer en je kan je nieuwe geweldige schoolspullen showen. Daar wou ik het met jullie trouwens even over hebben. Schoolspullen. Het kan aan mij liggen maar ik heb echt bijna al mijn schoolspullen van de Hema. Het Hema design is opeens super leuk.
Heel veel leuke schriften, stempels, whasi tape. Ik heb een paar blanco bruine schiften gekocht en heb die versierd met tape. Het resultaat: Super originele schriften! Ik ben een beetje verslaafd aan whasi tape. Ik heb al heel veel onder getapet: pennen, potloden, schiften, scharen enz... Ik heb iets van 20 tapes. Nogal veel haha. Wat ik ook helemaal geweldig vind van de Hema zijn de Transfers stickers. Je kunt een letter of plaatje uitknippen en die op een schift plakken. Met het ijs stokje wat er bij zit wrijf je over de sticker totdat hij helemaal vast zit. Het is zo super simpel maar het resultaat is heel leuk. Een pakje kost 1,50. Ik hoop dat er nog meer van die transfers stickers komen want ik ben er helemaal fan van. Verder heb ik niks te zeggen over de schoolspullen dus dit was mijn blog.
xxxanoniempje


Mijn getapte schiften 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

▲ Een gouden tip of een compliment? Laat het weten ▲